Video Lucah Ariel Peterpan Dan Luna Maya Sudah Tersebar?

video-lucah-ariel-peterpan-luna-maya

Tiba-tiba kecoh pasal penyebaran video seks ariel peterpan dengan luna maya. Terkejut la jugak, dulu selalu je layan lagu-lagu peterpan ni. Memang top time-time sekolah menengah dulu. Dah ada kaset dia dulu pun dah kira kipas susah mati. Time sekolah pulak duduk asrama, sebelum tidur je layan lagu peterpan. Tu member aku lah, aku mana ada kaset dia. Pinjam sekali sekala ada lah. hehe.

Ariel peterpan ni kenal lah jugak, Luna Maya ni aku pernah dengar nama je. Muka tak kenal sangat, layan cerita indon pun kadang-kadang. Tapi tak de lah kenal mana pelakon dan penyanyi diorang ni. Apatah lagi gosip-gosip artis indonesia.

luna-maya-aizuddin

Siapakah Luna Maya?

Luna Maya
Perempuan
Islam
Denpasar, 26 Agustus 1983

Aku pun tak berapa kenal dengan Luna Maya ni. Pernah dengar tapi tak cam muka.

Biografi / Biodata Luna Maya:

Artis cantik kelahiran Denpasar, Bali 26 Agustus 1983 ini juga menjalin hubungan dekat dengan Ariel sebelum Ariel menikahi Sarah Amalia. Luna berkenalan dengan Ariel lewat telepon dan baru berjumpa di acara MTV di Ancol, Jakarta. Sejak saat itu hubungan mereka semakin dekat, dan Luna sendiri pernah mengakui dirinya tertarik dengan Ariel.

Kedekatan Luna dan Ariel kembali terjalin setelah status Ariel duda dan Luna pun juga mulai adaptasi dengan putri Ariel, Alleia Anata. Meski Luna sangat tertutup untuk masalah pribadinya, namun kedekatannya dengan Ariel kerap kali membuatnya kembali terseret gosip miring seputar kisah asmara Ariel dengan banyak wanita.

- kapanlagi -

ariel-peterpan-aizuddin

Siapakah Ariel Peterpan?

Ariel Peterpan
Laki-Laki
Islam
Pangkalan Brandan, Sumatra Utara, 16 September 1981

Ramai yang dah kenal dengan ariel peterpan ni, tapi baca je lah kalau nak tau.

Biografi / Biodata Ariel Peterpan:

Ariel akrab dengan nama Ariel Peterpan, terlahir dengan nama Nazril Irham di Pangkalan Brandan, 16 September 1981 dengan tiga bersaudara. Nama Ariel melejit setelah sukses sebagai vokalis grup musik Peterpan, bersama personil lainnya, Andika Naliputra Wirahardja (Andika), Mohammad Kautsar Hikmat (Uki), Ilsyah Ryan Reza (Reza), Loekman Hakim, dan Indra.

Konon lagu Menunggumu yang dibawakannya berkolaborasi bersama Chrisye adalah karyanya saat masih duduk di Sekolah Menengah Umum (SMU), sebelum sahabatnya, Andika selaku pendiri Peterpan, kemudian mengajaknya untuk bergabung dalam band tersebut. Ariel yang pernah menjadi mahasiswa Universitas Parahyangan Bandung itu, semakin sukses bersama kesuksesan album-album Peterpan.

Terkait kehidupan pribadi, Ariel pernah menikahi Sarah Amalia, yang masih memiliki hubungan famili dengan DJ Winky Wiryawan. Pernikahan mereka saat itu mengundang kontroversi dan pemberitaan media. Amalia yang saat itu hamil menuntut tanggung jawab Ariel untuk menikahinya. Tak kurang usaha Winky Wiryawan turut berbicara di media untuk ‘mendesak’ ayah dari Alleia Anata itu.

Rumah tangga pria yang pernah dekat dengan bintang Luna Maya itu pada pertengahan 2007 menghadapi kemelut. Meski belum pasti, pria yang pernah dikaitkan atas perceraian rumah tangga Andhara Early – Ferry ME itu, dituduh memiliki wanita idaman lain.

Kabar perceraian mereka pun semakin santer berdengung akhir 2007, meski Ariel selalu membantahnya. Akhirnya pada Februari 2008, Ariel resmi memasukkan gugatan cerai-talak atas Sarah Amalia di Pengadilan Agama Jakarta Barat. Puncaknya pada 27 Mei 2008, keduanya resmi menerima putusan cerai.

Status duda Ariel kembali mendekatkan hubungannya dengan Luna Maya, hubungan lama yang kini bersemi kembali. Tapi keduanya tetap mengelak kedekatan mereka diartikan sebagai sepasang kekasih.

Sempat muncul kabar, jika status duda Ariel ini kini diperebutkan dua wanita cantik, antara Luna Maya dan penyanyi Aura Kasih. Namun, berita ini tak terlalu ditanggapi oleh Ariel.

Selain karir bermusik, ternyata Ariel mulai merambah dunia iklan. Karena mengalami sedikit kejenuhan, ia mulai mencoba dunia yang baru baginya. Dan menjadi bintang iklan menjadi pilihannya saat ini. Ariel menjadi bintang iklan shampoo Sunsilk bersama model Amy Lee.

Ariel mulai gerah diberitakan telah menikah dengan Luna Maya, akhirnya pada April 2009 Ariel akhirnya mulai mengaku bahwa ia memang berpacaran dengan Luna. Meski sempat bertemu dengan ibunda Luna, namun Ariel belum ingin membawa hubungan ini ke jenjang pernikahan.

- kapanlagi -

Nota : Kalau nak cari video seks Ariel Peterpan aka Ariel Peterpon (gelaran yang diberikan di laman web gosip indonesia) dengan Luna Maya kat sini memang tak de lah. Tapi apa yang aku tau hasil dari kaji selidik di beberapa laman web, perempuan dalam video tu ada tatu. Jadi kalau nak komfemkan yang dalam video tu sememangnya Luna Maya, kena lah cek Luna Maya tu dulu. Walaupun dalam video tu macam atau memang iras diorang pun. huhu.

Nota 2 : Pernah dulu, kewujudan majalah playboy versi indonesia menggemparkan dunia. Sekarang ada lagi ke majalah tu? Tak tau lah pulak. Kalau ada, memang patut lah wujud-wujud video macam ni versi artis pulak. Dah macam hollywood dah.

Nota 3 : Entri ni bukan nak kata memang diorang pun dalam video tu. Kena buat siasatan dulu, barulah boleh buat kesimpulan tentang isu ni. Tak boleh lah nak kata macam-macam selagi bukti belum ada yang mengatakan memang diorang dalam video tu. Jangan jadi kes ni kat Malaysia lepas ni sudah lah.

aizuddin : Aku berasa pelik kenapa lah diorang nak rakam video-video seks diorang ni, dah tersebar kat internet baru lah diorang tau. Time tu lah tak nak ngaku guna alasan-alasan biasa macam superimpose, pelanduk dua serupa dan macam-macam lagi.

Comments

comments

43 thoughts on “Video Lucah Ariel Peterpan Dan Luna Maya Sudah Tersebar?

  1. AdamisIndo

    saran saya buat teman2 malaysia, jgnlah dihura2kn masalah ariel-lunamaya tu… biarlh itu semua menjadi masalah d negara kami saja…apa kalian tidak mengasihani mereka sebagai teman seakidah kita? biarlah dosa yg mereka lakukan jd tanggungjawab mereka dihadapan Allah SWT. coz kita sebagai manusia punya kuasa apa utk menghakimi mereka? kasihan jg kan mereka… hampir satu dunia sudah taw masalah yg dihadapi mereka??? cukup sudah, jgnlah kita menambah dosa mereka lg… so, saran saya alangkah baiknya jika video itu jgn disebar lg d negara anda… apa bedanya kita dengan kejelekan yg mereka buat. coba kita bayangkan jika kita berada di posisinya ariel…tidakkah kita merasa malu, bersalah dan berdosa besar dgn apa yg kita lakukan… think that. biarlah tu semua jd masalah d negara kami, jgnlah menambah kejelekan negara kami di mata kalian semua, karena kami sadar kami hanyalah manusia biasa…

    Reply
    1. aizuddin Post author

      sebenarnya entri ni nak menunjukkan bahawa saya sebagai peminat peterpan agak terkejut dengan berita ni dan nak mencari kebenaran kepada sesiapa yang tahu tentang video lucah tersebut..sememangnya kami tak akan menyebarkan video tersebut..dan sememangnya kita hanya manusia biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan..
      terima kasih kerana memberi komen :D

      Reply
  2. Pingback: Download Video Ariel Peterpan Dan Luna Maya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>