10 Sebab Kenapa Aizuddin Menggunakan Internet

Facebook_twitter_aizuddin

Internet amat penting dalam kehidupan seharian. Tanpa internet, hidup ini mungkin kurang bermakna. Banyak kebaikan dan banyak jugak keburukan daripada penggunaan internet ni, pandai-pandai lah pilih ke arah mana yang kita mahukan. Jika ke arah kebaikan, Alhamdulillah. hehe.

Internet membuatkan dunia ni hanya di hujung jari sahaja, nak apa? boleh dikatakan semua boleh dibuat dengan  hanya menggunakan internet. Jangan lah nak makanan free, komfem-komfem lah tak dapat. Rezeki mana jatuh dari langit macam tu je. Kena lah ada usaha. 😉

[Read more…]