Tutorial Masukkan Iklan Di Dalam Blog

tutorial masukkan iklan di blog aizuddin

Sebenarnya tutorial ni lebih kepada blog wordpress tapi mungkin boleh digunakan sebagai rujukan bagi pengguna blogspot jugak. Lain sikit je dasboard blogspot dengan wordpress ni. Mula-mula memang tak biasa dengan dashboard wordpress, tapi lama-lama nanti dah biasa. Bagi aku, dashboard wordpress sebenarnya lagi best dari dashboard blogspot.

[Read more…]

Cek Pertama Dari Churp-Churp

cek churp-churp pertama aizuddin

Baru-baru ni aku baru je dapat cek churp-churp yang pertama. Setelah berbulan-bulan menanti baru la dapat cashout. Tapi yang penting earning churp-churp aku lagi banyak dari earning nuffnang. Mungkin nuffnang dah tak berapa nak sayang kat aku..

[Read more…]