Cek Pertama Dari Churp-Churp

cek churp-churp pertama aizuddin

Baru-baru ni aku baru je dapat cek churp-churp yang pertama. Setelah berbulan-bulan menanti baru la dapat cashout. Tapi yang penting earning churp-churp aku lagi banyak dari earning nuffnang. Mungkin nuffnang dah tak berapa nak sayang kat aku..

[Read more…]

Terbaik, Aku Dapat Cek Nuffnang Yang Kedua!

Cek Nuffnang yang kedua aizuddin dot com

Alhamdulillah baru lepas dapat cek nuffnang yang kedua. Walaupun tak seberapa, tapi meningkat lah sikit dari cek nuffnang yang pertama. Lepas lah nak tanggung kos hosting dengan domain blog wordpress aku lepas ni. hehe. Ada baki-baki sikit, boleh lah backup duit yang aku baru je keluarkan untuk merasai kehebatan Nokia 5800 xm.

[Read more…]