Apa Yang Menarik Di District 21 Ioi City Mall Putrajaya

district 21 themepark ioi city mall putrajaya aizuddin kaki media
//versi Instagram

Ramai yang tanya saya, District 21 ni di mana?
District 21 terletak dalam shopping mall Ioi City Mall, Putrajaya.

Yup, Indoor Theme park 😀

Dalam banyak2 themepark kat malaysia,
district 21 ni antara tempat yang mesti korang masuk dan main semua benda.

Kalau masuk berniat nak selfie, cuci mata, mencari jodoh baik lupakan saja niat tu.

Bukan setakat mencabar minda, mental, fizikal, rohani malah jasmani juga.

“Pastikan hati korang dah keringkan dulu.”
Kalau tak, nanti dapat main gelongsor, lompat2 macam tak berbaloi je.
[Read more…]