Contest : Hidup Untuk Memberi – Menangi Dua Acer Aspire One Secara Percuma

contest_hidup_untuk_memberi_aizuddin

Nota : Ini adalah sticky post. Nak tengok entri baru, sila scroll ke bawah. :D. Siapa yang belum join, boleh join sekarang. Sementara masih sempat. Kalau tak cuba komfem tak menang.

Walaupun aku gagal dan kurang bernasib baik dalam contest sebelum ni yang bertajuk ‘”Hidup Berani untuk gagal”. Tapi aku tetap mencuba buat kali kedua untuk menyertai contest yang dianjurkan oleh blog Denaihati yang diberi nama “Hidup Untuk Memberi”. Orang kata, kalau tak cuba tak tau kan? Hadiah kali ni pun bukan calang-calang hadiah, iaitu Acer Aspire One kepada dua pemenang. Tak percaya? Ini bukan kisah dongengan. hehe.

Hadiah Contest

Kalau dulu dalam contest ”Hidup Berani untuk gagal”, hadiah yang diberikan melebihi RM3000, tetapi kali ini Denaihati muncul lagi  dengan contest yang menawarkan hadiah Acer Aspire One kepada dua orang pemenang.

Cara-Cara Nak Menang

Ada dua cara untuk menang. Korang hanya perlu menjadi referal terbanyak ke blog Denaihati daripada blog korang dan juga untuk menjadi pengomen terbanyak sepanjang tahun 2010 di blog beliau. Senang kan?

Bagi referal terbanyak, anda hanya perlu pancing, pembaca-pembaca di blog korang untuk datang ke blog Denaihati ni. Tak kira lah melalui keyword di dalam entri, banner dan sebagainya. Ikutlah kreativiti sendiri. Jangan lah duk beli joran, lepas tu pergi memancing. Manalah nak dapat macam tu. hehe.

Bagi pengomen terbanyak, korang hanya perlu komen dengan seikhlas hati di dalam entri-entri beliau yang telah dipublish sebelum ni.  Jangan spam sudah. I hate Spammer.

Syarat Penyertaan

Hanya tiga sahaja syarat yang dikenakan kepada blog yang berminat untuk memenangi Acer Aspire One:

1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri istimewa dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen di blog Denaihati, pautan penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog aizuddin.com.

2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Kepada blogger yang rajin mempromosi contest ini akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referal. Lebih banyak referalnya maka lebih besar hadiahnya.

Tarikh Tutup

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010

Keputusan

Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

Nota : Untuk keterangan yang lebih terang lagi bersuluh, jangan segan-segan ke blog Denaihati ok!

aizuddin : Dengan menyertai contest juga, korang boleh menaikkan trafik blog korang. Bagi blogger dan juga nuffnanger yang meminta cadangan dari aku untuk menaikkan trafik blog mereka sebelum ni. Ambil lah peluang keemasan ni, kalau ada rezeki. Bukan setakat trafik, korang boleh menang hadiah lagi. Nak contest lagi, boleh tengok contest ariffshah.com jugak.

p/s : Saya tahu contest ni dari kawan saya, beliamuda.

Comments

comments

Comments

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *