Search Results for: cek

Cek Pertama Dari Churp-Churp

cek churp-churp pertama aizuddin

Baru-baru ni aku baru je dapat cek churp-churp yang pertama. Setelah berbulan-bulan menanti baru la dapat cashout. Tapi yang penting earning churp-churp aku lagi banyak dari earning nuffnang. Mungkin nuffnang dah tak berapa nak sayang kat aku..

[Read more…]

Cek Pertama Dari Mangga Ads

cek_pertama_mangga_ads_aizuddin

Memandangkan aku je baru dapat cek dari mangga ads, aku terus je nak publish sebab nak beritahu yang mangga ads ni betul-betul bayar payment kalau kita cashout. Apa yang aku boleh katakan, sistem cashout mangga ads ni lebih kurang sama je dengan sistem nuffnang. Dan ketepatan masa yang diambil untuk menghantar cek pun sama je. Ambil masa 30 hari hingga 45 hari.

[Read more…]